logo
Webshop keurmerk

Verzending & Levering

  • Verzendkosten

    Onderstaand vind je een kort overzicht van de verzendkosten welke De Slaaphut hanteert.

    Verzendkosten Nederland

     

    Tarieven voor de waddeneilanden/ buitenland.

    Op aanvraag.

  • Levering

    Levertijden

    Bestellingen worden uiteraard zo snel als mogelijk afgeleverd. De levertijd van voorradige producten welke verstuurd kunnen worden met PostNL,  besteld op maandag t/m vrijdag voor 16.30, de volgende dag in huis. Op zaterdag, zondag of feestdagen de tweede werkdag hierna aangeboden.
    Met uitzondering van meubelen en grote bestellingen.(hierbij kunnen wij niet garanderen dat de bestelling de volgende dag geleverd kan worden). 
    Voor artikelen zoals babykamers en meubels geldt een andere levertijd.
    Wij nemen contact met u op om een afspraak in te plannen. Over het algemeen wordt uitsluitend op vrijdagen afgeleverd.

    LET OP!
    Voor artikelen zoals babykamers en meubels (boxen, wiegen) geldt een andere levertijd. Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn kunnen deze binnen enkele dagen geleverd worden. De Slaaphut neemt contact met u op voor een gewenste leverdatum. Tijdens de aflevering van uw bestelling wordt van u verwacht thuis aanwezig te zijn om de bestelde artikelen in ontvangst te nemen en te controleren. Kunt u om bepaalde redenen toch niet thuis zijn op het afgesproken tijdstip, dan verzoeken we u vriendelijk zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Als u niet thuis bent en hierover geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zal onze bezorgdienst een bericht achterlaten en dient u een nieuwe afspraak te maken met onze klantenservice klantenservice@deslaaphut.nl of +31 (0)85 76 00 385

    Wij kunnen helaas niet instaan voor storingen, fouten of overmacht van logistieke partijen. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvangt u hierover een email.

    Zodra uw bestelling is verwerkt ontvangt u een e-mail met daarin alle gegevens om een bezorgafspraak te kunnen maken. U dient altijd zelf contact op te nemen voor de definitieve afleverdag.

    De Slaaphut hanteert vier verschillende vormen van afleveren

    1. Verzending door PostNL
    2. De Babyhuis Casita Bezorgservice
    3. Via een Extern transport bedrijf
    4. Af te halen op afhaalpunten van PostNL*

    Verzending met PostNL
    U ontvangt meestal aan het einde van de werkdag een e-mail met een track and trace nummer, zodat u uw pakket kunt volgen. Mocht u de levering willen wijzigen kan dit middels de link die u heeft ontvangen in de e-mail. Voordat deze optie beschikbaar is moet de postbode eenmaal uw pakketje aan uw adres hebben aangeboden. 

    Verzending Extern Transport Bedrijf
    Bij verzending met het Externe Transport Bedrijf zal conform afspraak de levering plaatsvinden.
    Vanwege het formaat en/of gewicht hiervan, kan uw order niet door Postnl bezorgd worden, maar gebeurt dit door Transmission. Helaas is het niet mogelijk om een voorkeurstijdstip door te geven.
    De dag van aflevering ontvangt u een track&trace link van Transmission zodra uw bestelling verzonden is. 

    Mocht u toch, om welke redenen dan ook, niet thuis zijn op het afgesproken tijdstip, dan verzoeken we u vriendelijk zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice of TransMission op mail-adres klantenservice@deslaaphut.nl of via telefoonnummer: +31 (0)85 76 00 385

    *Meubelen of kinderkamers worden via een extern vervoersbedrijf verscheept i.v.m. de afmetingen van het transport. 

  • Feestdagen

    Feestagen 

    De feestdagen voor 2018 zijn:

    Nieuwjaarsdag                    -            vrijdag 1 januari 2018

    2e Paasdag                         -             maandag 2 april 2018

    Koningsdag                         -             vrijdag 27 april 2018

    Hemelvaartsdag                  -             donderdag 10 mei 2018

    2e Pinksterdag                    -              maandag 21 mei 2018

    1ste Kerstdag                      -              dinsdag 25 december 2018

    2e Kerstdag                         -              woensdag 26 december 2018

    In de periode na de feestdag(en) kan het zijn dat de levering bij PostNL wordt vertraagd. Niet alle bestellingen kunnen dan binnen 1-2 werkdagen worden thuisbezorgd. Er is dan sprake van overmacht.

  • Voorraad

    Alle bestellingen worden geleverd vanuit ons magazijn aan de Finlandweg in Terneuzen.

    Indien u er voor heeft gekozen om  uw  bestelling af te halen in onze winkel, dan krijgt u van ons bericht wanneer de bestelling opgehaald kan worden.

    Voorraadindicatie bij de producten.
    - In voorraad
    - Beperkte voorraad
    - Niet direct leverbaar
    - Specifieke tijdsindicatie

    In voorraad
    Dit betekent dat het artikel voorradig is. Indien u dit artikel voor 16.30 uur besteld, kan het direct uit voorraad geleverd worden een heeft u het de volgende dag in huis.

    Niet direct leverbaar
    Dit product is momenteel niet op voorraad. Een levertijd is hier dan ook van toepassing. Wij adviseren u in dit geval contact op te nemen met onze klantenservice voor de verwachte levertijd. Bij het productdetail kunt u de voorraadstatus van een product bekijken. Aan deze voorraadstatus kunnen geen rechten worden ontleend.
    Het kan dan zijn dat er net iets eerder al een bestelling is geplaatst van dit artikel, die op dat moment nog niet is verwerkt.

    Specifieke tijdsindicatie
    Hierbij staat vermeld hoe lang de verwachte levertijd is dat het product weer op voorraad is.