logo
Webshop keurmerk

Retourneren

  • Ruilen en Retouren

    Ruilen / Ontbinden aankoop

    Indien u een artikel wil ruilen of de verkoop wil ontbinden kan dit altijd binnen 14 dagen na aflevering van uw bestelling. De termijn van 14 dagen gaat in op de dag van aflevering. U kunt het artikel naar ons terugsturen of langskomen bij ons kantoor/ magazijn. Indien u het artikel zelf naar ons terugstuurt, zijn de verzendkosten voor de retourzending voor uw eigen rekening. Indien u wenst te ruilen, geef duidelijk op het retourformulier aan welk artikel u er voor in de plaats wil.

    Indien u de verkoop wilt ontbinden binnen de hierboven gestelde termijn zal het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending door ons teruggestort worden binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending.

    Stuur de artikelen altijd compleet (incl. alle accessoires behorende bij het artikel) in originele, onbeschreven en onbeschadigde verpakking retour. Indien aan deze voorwaarden niet wordt voldaan zal de retourzending worden geweigerd of deze wordt teruggestuurd op uw kosten.

    Retourneren

    Bij Babyhuis Casita kun je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen indien het product niet gebruikt is. Je kunt natuurlijk diverse redenen hebben voor het retourneren van een artikel. Daarom vragen wij altijd om ons retourformulier zo volledig mogelijk in te vullen. Retourzendingen zijn voor eigen risico. Voor de directe retourkosten ben je als klant ook zelf verantwoordelijk.

    Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
    1. Download het retourformulier en print deze uit. Heb je geen printer? Neem dan de velden over op een papier.
    2. Vul het formulier zo volledig mogelijk in;
    3. Schrijf ons adres op een papier en plak het op de doos (niet op de verpakking schrijven!);
    4. Voeg het retourformulier toe in de doos;
    5. Plak de doos zorgvuldig dicht;
    6. Breng de doos naar een PostNl bij u in de buurt.

    Retourinformatie bij aanschaf van een borstkolf

    Het is vanwege de hygiënegevoeligheid van het product helaas niet mogelijk om dit artikel te retourneren wanneer het gebruikt is. Een gebruikte borstkolf wordt niet vergoed. We adviseren u dan ook om het artikel en de handleiding goed te bekijken voordat u tot gebruik van het artikel over gaat.

    Voor meer informatie kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via klantenservice@babyhuiscasita.nl

    Product beschadigd of verkeerd geleverd?

    Als het bestelde artikel beschadigd of verkeerd geleverd is, neem dan binnen 48 uur na levering contact op met onze klantenservice via klantenservice@babyhuiscasita.nl (gelieve foto's en omschrijving van de klacht of het probleem mee te sturen). Babyhuis Casita neemt in deze gevallen de verzendkosten voor eigen rekening. Indien u op eigen kosten de bestelling terugstuurt, vergoeden wij het verzendbedrag tot een maximum van €3.95.

    Stuur de artikelen altijd compleet (incl. alle accessoires behorende bij het artikel) in origineleonbeschreven en onbeschadigde verpakking retour. Indien aan deze voorwaarden niet wordt voldaan, zal de retourzending worden geweigerd of deze wordt teruggestuurd op uw kosten.

    Stuur het pakket voldoende gefrankeerd via PostNL* standaardverzending (€6,95 tot 10 kg en met afmetingen tot max. 100 x 50 x 50 cm, €13,25 tot 30 kg en met afmetingen tot max. 176 x 78 x 58 cm) naar:

    Retouradres:

    Babyhuis Casita
    T.a.v. Afdeling Retouren
    Finlandweg 10a
    4538 BL Terneuzen

    Let op: We adviseren om het pakket bij PostNL voor een meerprijs van ca. €1,65 aangetekend te versturen, zodat de inhoud van het pakket verzekerd is. Je kunt dit aanvragen bij het PostNL servicepunt of via de Mijn PostNL website of app.

    PayPal

    PayPall

    PayPal biedt nu een nieuwe service aan, uw retourkosten vergoed. Wereldwijd. Activeer nu de Retourkosten Vergoeding en profiteer direct vanaf uw volgende aankoop. PayPal beschermt uw betaling, uw gegevens en uw aankoop. En nu vergoed PayPal ook uw retourzending.  
    Voor meer informatie, bezoek de PayPal pagina: https://www.paypal.nl/retour/

  • Garantie

    Babyhuis Casita geeft op bijna alle artikelen garantie, tenzij anders vermeld op de productpagina. Normaliter is dit de fabrieksgarantie die door de fabrikant standaard wordt aangeboden. Bij de meeste producten kunt u de fabrieksgarantie dan ook terugvinden bij de specificaties van het desbetreffende artikel. Wij proberen alles zo duidelijk mogelijk bij de producten te omschrijven.

    Om de exacte garantie van een product te weten te komen (indien niet vermeldt), is het het beste om contact op te nemen met de klantenservice van Babyhuis Casita.

    Telefoon: (+31) (0) 85-7600385
    E-mail: klantenservice@babyhuiscasita.nl

    Voorwaarden
    * Babyhuis Casita stelt zich tegenover afnemer aansprakelijk voor schade aan de zaken, optredende tijdens de in de offerte dan wel de productbijsluiter vermelde garantieperiode, tenzij de schade het gevolg is van het feit, dat afnemer de zaken gebruikt in strijd met de daarbij verstrekte gebruiksaanwijzing of anderszins bij het gebruik een fout maakt.

    * Onoordeelkundige behandeling van of onvoldoende zorg voor meubelen, woningtextiel en vloerbedekking sluit elke reclame uit en doet garanties en andere waarborgen vervallen.

    * De garantie geldt slechts, indien afnemer aan al zijn verplichtingen jegens Babyhuis Casita (zowel financieel als anderszins) heeft voldaan, dan wel daarvoor genoegzaam zekerheid heeft gesteld.

    * Garantiebepalingen zijn slechts van kracht bij het met de bestemming corresponderend gebruik van de geleverde zaken of uitgevoerd werk. Hieronder wordt onder andere verstaan geen oververhitting bij centrale of andere verwarming, het zorgen voor voldoende vochtigheid in de atmosfeer, het niet blootstellen aan grote koude, grote vochtigheid, grote warmte of grote droogte.