De slaaphut

Verzendkosten & Leveringsinformatie

Onderstaand vind je een kort overzicht van de verzendkosten welke Babyhuis Casita hanteert.

Verzendkosten Nederland

1. Versturen / bezorgen van orders vanaf € 60,00 waarbij het totaalbedrag binnen is via iDeal, Creditcard of vooraf overmaken: € 0,00
2. Versturen / bezorgen van orders tot € 60,00 waarbij het totaalbedrag binnen is via iDeal, CreditCard of vooraf overmaken: € 6,95
3. Bezorgen van een babykamer: € 45,00
4. Bezorgen van een showmodel babykamer € 100,00
5. Afhalen in onze winkel in Terneuzen € 0,00 (mits vooraf betaald)

Verzendkosten België

1. Versturen/bezorgen waarbij het totaalbedrag binnen is via iDeal, Creditcard of vooraf overmaken: € 10,00
2. Bezorgen van nieuwe baby- of tienerkamer: € 60,00
3. Bezorgen van showmodel baby- of tienerkamer: € 100,00
4. Afhalen in onze winkel in Terneuzen € 0,00 (mits vooraf betaald)

De bezorging van babykamers en tienerkamers vindt plaats via Babyhuis Casita's eigen bezorgservice, in dit geval wordt de leveringsdatum besproken met één van onze medewerkers, deze kan variéren van 2 tot 4 weken (Mits op voorraad). Voor bestellingen vanuit overige landen zullen wij u ten alle tijden informeren over de extra verzendkosten. Dit zal telefonisch of per E-mail gebeuren.

Tarieven voor de waddeneilanden:

Op aanvraag.

Babyhuis Casita hanteert twee verschillende vormen van afleveren.

1. Babyhuis Casita Bezorgservice
2. DPD

Op deze pagina leggen wij je uit welke voorwaarden Babyhuis Casita hanteert voor de levering en welke bezorgservice er wordt gebruikt.

Voor artikelen zoals babykamers en meubels geldt een andere levertijd. Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn worden deze bezorgd tussen 2-4 weken in samenspraak met u.

Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail met daarin alle gegevens om een bezorgafspraak te kunnen maken. Je dient altijd zelf contact op te nemen voor de definitieve afleverdag.

Tijdens de aflevering van je bestelling wordt van je verwacht thuis aanwezig te zijn om de bestelde artikelen in ontvangst te nemen en te controleren. Zodra je een leveringsdatum hebt afgesproken met onze bezorgservice, kun je twee dagen voor de afleverdag contact met ons opnemen voor een indicatie van het levertijdstip.

Kun je om bepaalde redenen toch niet thuis zijn op het afgesproken tijdstip, dan verzoeken we je vriendelijk zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Als je niet thuis bent en hierover geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zal onze bezorgdienst een bericht achterlaten en dien je een nieuwe afspraak te maken met onze klantenservice.